31 Aralık 2013 Salı

ÇOCUKLAR İÇİN BERE

    Evet yeni yıl geldi, çocuklar için bu tür günlerin önemini bir arada olmanın keyfini yaşatmaya çalışıyoruz.Bu sene çocuklar da katıldı aile arasında yaptığımız çekilişe .Defne çekiliş sırasında çok heyecanlı olmasına rağmen oldukça komikti :) . Babasının çektiği isme çaktırmadan baktı ve "aaa baba sana Azra çıktı " dedi, okuma bilmiyor ama harfleri tanıdığı için  biliyor. Tabi dediğini duydukları için eşim tekrar çekmek zorunda kaldı.Sonra kendi çekti bana gösterdi " anne bana kim çıktı ?  " "sonra söylerim kimse duymasın " dedim.Babasının yanına gitti ısrarla O'na kimin çıktığını sordu.Ben de bir isim at dedim çaktırmadan.Ama tesadüfün bu kadarı eşim Defne'ye çıkan ismi söyledi ve Defne yine bağırdı "hayır olmaz O bana çıktı " Yani ben söylemediğim halde yine anlamış kimin çıktığını . :)
     Yarını hepimiz gibi dört gözle bekliyorlar.Dolayısıyla O'nlar için küçük sürprizler  hazırlıyoruz bir yandan.Ben de yiğenlerim ve Defne için örgü bere yapmaya karar verdim.Çiçek modellerini internetten aldım ve üç tane cici bereler yaptım.Yarın hazırladığımız sürprizleri bakalım beğenecekler mi ?







   YENI YILINIZ KUTLU OLSUN......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder