5 Aralık 2013 Perşembe

ŞEKER KURABIYE VE PASTA ÖRNEKLERI

  Becerikli ve marifetli insanları severim.İnsanın gelişiminde çocukluk döneminin izlerini taşıması çok doğaldır.Annemin pratik ,becerikli ve anlayışlı tavrının izlerini taşır bu huyum.İlginç fikirleri,yaşamını kolaylaştıran pratik tavırları hep hayranlık uyandırdı bende.Bu sebeple olsa gerek bu meziyetlere sahip insanlara haklarını teslim ederek yaklaşıyorum,işin özü şimdi bahsetmek istediğim insan becerikli ve iyi kalpli biri ve O'nun yaptıklarıyla ilgili.
 Tülay eşimin çok samimi arkadaşının eşi.Geçtiğimiz kurban bayramında Afyon'a O'nları ziyarete gittiğimizde tanık olduklarımı paylaşmak istiyorum.Tülay ve eşi Muharrem  son zamanlarda acılarımızı,sevincimizi, mutluluğumuzu yürekten paylaştığımız insanlar oldu.Karşınızdaki insanın güzelliğini size hissettikleriyle hissedersiniz ya ben bu iki insana baktığımda güzel iki insan görüyorum.Bu arkadaşlarımız realitede de güzel oldukları kadar benim algılamamda da çok güzel ve iyi insanlar .
  Tülay'ın arkadaşları ve arkadaşlarının çocukları için yaptığı güzel şeyleri paylaşayım öncelikle.Bu resimler yeni doğum yapan arkadaşlarının bebekleri için hazırladığı şeker kurabiyeler.Çok anlamlı ve güzeller öyle değil mi?







Bu resimdekiler de Ada bebek ve abisi için.Kırmızı arabalı kurabiyelerde Kayra abi oldu yazıyor. Kayra çok sevinmiş bu kurabiyeleri gördüğünde .



Hediyelerini bu şekilde paketleyip götürüyor.





Hayatımda tatlılar ve pastalarla aram pek olmadı açıkçası.Mesela tencere yemekleri vs.konusunda mütevazilik yapmadan iyi olduğumu söyleyebilirim ,bu da ilgi meselesi olsa gerek .Tülay'ın hazırladığı çok güzel pastalar da var.İşte onlardan bir kaçı.
Medovik pasta




Oğlu Rüzgar için hazırladığı şeker hamurlu 2. Yaşgünü oastası.

Bu pastanın yapılış şekli çok ilginç Gül yapraklarını yıkıyıp derin dondurucuda saklıyor sonra çıkarıp şeker hamurlarına bu şekilde form veriyor.Ne kadar iştah açıcı görünüyor ama insan yemeye kıyamaz




Bu pastayı ve kurabiyeyi arkadaşlarının nişan töreni için hazırlamış.Çok hoş olmuş gerçekten.


Bu pasta da konseptine çok uygun bir pasta olmuş. :)



Evde Çınar Cem için aldığım mama kutularını nasıl değerlendireyim diye düşünüyordum bir çözüm bulana kadar bir kenarda saklıyordum ve biriktiriyordum.Tülay  bu mama kutularıyla çok güzel  saklama kutuları yapmış çok güzel bir fikir bunu ben de deneyeceğim , burada o zaman paylaşırım.Mama kutularının üzerine duvar kağıdı yapıştırmış.Yine küçük kağıtların üzerine pirinç 
gibi bakliyatların isimlerini yazıp yapıştırmış.











     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder