5 Aralık 2013 Perşembe

DEFNE'NIN ARKADAŞLARINA YAPTIĞI SÜRPRIZI


 
     Bir anne olarak Çınar Cem'in bakımıyla ilgilenmek (üstüne üstlük Çınar Cem Mayıs ayında 4 aylıkken bir ameliyat oldu ) neredeyse tüm zamanımı alıyor.Defne'ye fazla zaman ayıramadığım için  mümkün olduğunca yemek yaparken,O'nu yıkarken vs gibi evişleri veya O'nun özbakımını yaparken oyun oynayarak zaman ayırmaya çalışıyorum. Ikisinin de yüzünün gülüyor olması beni çok mutlu ediyor.
  Iki  kadar ay önce Defne okuldaki sürpriz gün için çok güzel bir fikir verdi,bebek maması kavanozlarını boyayalım,içine de çikolata falan koyalım anne dedi.Çok güzel bir fikir dedim ama yalnız yeterli sayıda yok,(Defne'de bayağı alıyordum bu mamalardan,Çınar'a çok gerekmedikçe almıyorum) biriktirelim öyle yaparız dedim.Sınıf mevcudu kadar kavanozu biriktirdikten sonra aşağıdaki gibi kavanozları cam boyasıyla boyadı,üstlerine kağıttan kapaklar çizdim Defne kesti.Arkadaşlarının ve öğretmenin isimlerini yazdım.Sonra içine kurabiye yaptık beraber,içlerine doldurduk Öğretmeni Defne coşkuyla nasıl yaptığınızı anlattı dedi.Sevindim açıkçası,işte Defne'min
süper fikri ve yaptıkları....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder