17 Ekim 2014 Cuma

MAMA KABINDAN ERZAK KABI YAPMAK

     Sevgili dostumuz Tülay'ın formül mama kaplarından güzel erzak kapları yaptığını yayınlamıştım daha önce. Ben de Çınar Cem'in mama kaplarını kullandığımız andan beri saklıyordum, değerlendirmek  üzere. Benim de aklımda erzak kabı yapmak vardı ama nasıl yapacağımı düşünüp duruyordum. Tülay yol göstermiş oldu.
     Çınar Cem'e hamileyken Defne'ye yeni bir oda hazırladık. Defne'nin kelebekli pembeli dolabını da
Çınar Cem için ufak dokunuşlarla değiştirdim. Yapı marketlerden aldığım bir kaç malzemeyle kolayca değiştirmiş oldum. Rulo etiket ve hayvan figürlü kabartmalı yapışkanlı malzemeler kullandım.

Dolabın üst kısmındaki yıldızlar,kare formların zemini pembe idi hayvan figürlerinin yerinde de pembe kelebekler vardı. Kullandığım malzemeyle bu hale getirdim.

Mama kapları için de aynı şekilde rulo etiketleri kullandım,üstlerine de elimizde kalan küçük figürlü etiketleri yapıştırdım. Bulut figürlerinin üstüne erzakların isimlerini yazdım. Yıkanmayacak olduğundan içine erzakları hazırlayacağım bez keselere koymayı planlıyorum .



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder