15 Ekim 2014 Çarşamba

BULGURLU SALATA

     Yemeklerimizin vazgeçilmez yardımcısı salatalar, dolayısıyla değişik salatalar denemeyi seviyorum. İzmir'de yediğim salatadan esinlenerek yaptığım salata. Pilavlık bulguru şalgam suyunda haşlayarak yaptım. Değişik malzemeler katarak içinde değişik tatların barındığı bir salata oldu tavsiye  ederim.
- 1 su bardağı bulgur
- 1,5 su bardağı şalgam suyu
- 2-3 dilim kıvırcık
-  2-3 adet yeşil soğan
- maydanoz,nane
-Mısır.
- yarım narın taneleri
- 2-3 adet kırmızı turp
- 2 tatlı kaşığı kapari
- az Zeytinyağı

Bulguru şalgam suyuyla haşladıktan sonra soğuması için bir kenara ayırdım. Sonra diğer malzemeleri doğradım ve ekledim. İçinde kapari olduğu için ve bulgur şalgam suyuyla haşlandığı için hiç tuz eklemedim,biraz nar ekşisi ve Zeytinyağı ekledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder