21 Ağustos 2014 Perşembe

SEBZELI FIRIN MÜCVER

      Yemek yaparken kızartmayı çok nadir tercih ediyorum, genelde kızartmaları yapılan yemekleri fırında yapmak hoşuma gidiyor. Fırında yaptığım mücveri bu kez bir iki sebze ekleyerek denedim, gerçekten lezzetli oldu tavsiye ederim.

Malzemeler
- 2 orta boy patates
-2 orta boy havuç
-4 küçük boy kabak
-2 yumurta
- biraz un ( ben Mısır unu kullandım)
-2-3 dal yeşil soğan
-1-2 yemek kaşığı zeytinyağı
- biraz kaşar peyniri
-istediğiniz yeşillikler
- istediğiniz baharatlar ( ben kimyonu özellikle tavsiye ederim havuçlu yemeklere çok yakışıyor)

Patates,havuç ve kabakları rendeledim. Sonra içine yeşillikleri,yumurtayı ve unu ekleyerek karıştırdım. Yağlanmış tepsiye döküp,180 derece fırında üzeri hafif kızarıncaya kadar pişirdim. Bu esnada kaşar peyniri ekleyip fırında biraz daha pişirdim. Afiyet olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder