23 Ağustos 2014 Cumartesi

ŞEKER HAMURU DOĞUM GÜNÜ PASTASI

 Sevgili arkadaşım Kader'le Çınar için doğum günü pastası yaptık beraber.Aklımda pastanın üzerini deniz temalı yapmak vardı,biraz zor olduğunu anlayınca teslim oldum açıkçası,hem biraz daha tecrübe edinmek,hem de gerekli malzemelere sahip olmak gerekiyor :)
Pandispanyasını hazırlayıp pişirdikten sonra soğumaya bıraktık,dolgu kremasını çikolatalı yapıp onu da soğumaya bıraktık.Şeker hamurunu iki renk almıştım.Şeker hamuru uzmanı sevgili Tülay değişik renkte hamurlar elde etmek için aktarlarda satılan toz gıda boyalarını kullanabileceğimizi söyledi,Bir kürdanın ucunu ıslatıp toz boyaya batırıp hamura sürdüm,sonra ovalayarak hamurun rengini değiştirdim, 3-4 değişik renk elde ettim ama dediğim gibi aklımdakini yapamayınca kalan hamurları kızımın doğumgününe sakladım.
   Pandispanyasını üçe böldük aralarına frambuaz,fındık parçaları koyduk üzerlerini çikolata dolgu malzemesiyle kapadıktan sonra en üstüne beyaz şeker hamurunu serip süslemelerini yaptık. Teşekkürler Kader'ciğim...


2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık :) İlk deneme için harika bir pasta olmuş tebrikler. Umarım yavrularımızın sağlıklı, mutlu ve uzun birer hayatları olur da her yıl onlara bir öncekinden daha güzel doğum günü pastaları yaparız...Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel dileklerine yürekten katılıyorum,öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil