30 Aralık 2014 Salı

YILBAŞI TEBRIK KARTI

    Bu yılbaşında Defne'yle beraber şehir dışında yaşayan sevdiklerimiz için tebrik kartı hazırlamayı planlıyordum. Ama kırtasiyede geçmişi anımsatan kartlar görünce vazgeçtim. Mektup,tebrik Kartı yazmak postalamak çocukluğumun en güzel uygulamalarındandı. Hem geçmişimizden güzel bir anı yaşamak, hem de bunu Defne'nin de deneyimlemesi  amacı ile tebrik kartı hazırladık, postaladık.
Teknolojinin farkında olan kızım " neden telefon açmıyoruz,neden internetten görüşüp yazmıyoruz?" sorularını peş peşe sıraladı. Dolayısıyla bu durumun çocukluğuma ait olduğunu, biz eskiden böyle yapardık ve çok da mutlu olurduk hem gönderdiğimiz için, hem de aldığımız için diye anlattım. Sabırsız kızım hemen " Amcamların posta kutusuna nasıl atacağız? " diye sordu. Dolayısıyla PTT ve Postacılığın nasıl olduğunu anlattım. Aslında okulda öğreniyorlar zamanı gelince ama ben sabırsız davrandım. İşte tebrik kartlarımız ve Defne'nin kendi el yazısıyla kutlaması.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder