8 Aralık 2014 Pazartesi

KAHVALTI İÇİN İKİ SEÇENEK

 Kahvaltı en sevdiğim öğünlerdendir. Haftada bir akşam kahvaltı seçeneğini kullanıyoruz. Değişik tatlar deniyorum kimi zaman. İlk tarifim patates köftesi.
Malzemeler
-3 orta boy haşlanmış patates
-1 adet yumurta
- ince kıyılmış nane,maydanoz,dere otu
- 1 çay bardağı kurutulmuş ekmek kırıntısı ( kalan ekmekleri kurutup rondodan geçiriyorum )
-2 -3 yemek kaşığı mısır unu

Haşlanmış patatesleri ezip diğer malzemeyle karıştırdım. Köfte formunda kızarttım.


İkinci tarifim kahvaltılık sos. Ben biber salçasıyla daha çok salata yapıyorum. Bu kez sos tarzında hazırladım
Malzemeler
-2 yemek kaşığı acı biber salçası.
-3-4 adet dövülmüş ceviz
- 1 diş ezilmiş sarımsak.
- 1-2 yemek kaşığı zeytinyağı
- ince kıyılmış yeşillik
- biraz nar ekşisi

Tüm malzemeyi karıştırıp iki yemek kaşığıyla şekil vererek servis ettim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder